• DANE KONTAKTOWE

96x45_piks(3).jpg

Biuro obsługi klienta Avoka:

telefon: 690-818-000
e-mail: kontakt@avoka.pl

Dział reklamacji Avoka:

e-mail: reklamacje@avoka.pl

Biuro obsługi klienta zadbano.

Po odebraniu zlecenia w sprawach dotyczących dostawy, terminu oraz dogodnej godziny odbioru proszę się kontatkować bezpośrednio z zadbano. Przypominamy, że wszystkie nasze dostawy obejmują wniesienie we wskazane miejsce, rozpakowanie oraz wyrzucenie śmieci. Jeżeli kierowca z jakiegoś powodu nie będzie chciał spełnić któregoś z warunków proszę kontaktować się telefonicznie bezpośrednio z zadbano lub z nami.

telefon: 22 307 68 98
e-mail: callcenter@dts.pl 

Jeżeli przesyłka będzie uszkodzona kierowca na życzenie klienta może od razu zabrać przesyłkę z powrotem.